close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא לחינוך ארנב ננסי לצרכים

מערכת שורשכז אייר, תשפד04/06/2024

ארנב ננסי הוא בעל חיים חכם ואסתטי במיוחד, בעוד כי גם בצורה הטבעית הוא יבחר לעשות את הצרכים בפינה שלו

תגיות:
ארנב ננסי שאטר סטוק
צילום: shutterstock

בעת בה אנו מדברים על חינוך צרכים

ארנב ננסי שאטר סטוק
צילום: shutterstock
בקרב שורה רחבה של בעלי חיים, בין אם מדובר על חתולים, ארנבים וכיוצא בכך, הרי שרבים הם האנשים שמופתעים מהעובדה כי חיות מחמד כמו ארנבונים לדוגמא, יכולות להיות מחונכות למטרות עשיית צרכים, כאשר הסטיגמה המרכזית שנמצאת בראש היא העובדה כי מדובר על חיה מלוכלכת.

אולם, יש לציין כי מדובר על נטייה שגויה שכן, ארנב ננסי הוא בעל חיים חכם ואסתטי במיוחד, בעוד כי גם בצורה הטבעית הוא יבחר לעשות את הצרכים בפינה שלו. בנוסף, חשוב לציין כי כאשר מדובר על חינוך צרכים בקרב ארנב ננסי, הרי שמדובר על משימה לא פשוטה שעשויה לקחת לא מעט זמן וסבלנות, כאשר ישנם ארנבים שלומדים מהר יותר, וכאלה שלומדים מהר פחות. עם זאת, על מנת לסדר לכם קצת את הבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

האם סירוס יפתור את הבעיה?
ארנב ננסי שאינו מסורס עשוי להיות ארנב שמעט קשה לחנך, אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי לנסות לפתח להם הרגלי עשיית צרכים נכונים הוא עדיין רעיון טוב, בעוד כי חלק ישתפו פעולה, וחלק לא. כאשר מדובר על ארנב ננסי בוגר, הרי שתהליך החינוך יהיה פשוט הרבה יותר, במיוחד בהשוואה לגור. במילים אחרות - סירוס יסייע בצורה משמעותית במסגרת תהליך חינוך הצרכים, בעוד כי מדובר על אחד מהגורמים החשובים ביותר בחייו של הארנב.

למעשה, עליכם לזכור כי בעת בה מגיע הארנב לגיל 4-6 חודשים, הרי שההורמונים שלו מתחילים לעבוד, מה שיבוא לידי ביטוי בסימני טריטוריה ברחבי החלל של הבית. כאשר תבחרו לסרס את הארנב שלכם, ניכר כי אותן תופעות עתידות להיעלם ובמקביל, תוכלו לחנך את הארנב שלכם בקלות יתרה.

שורה תחתונה
הארנב שלכם יבלה לא מעט בזמן בתוך ארגז הכלים הייעודי שלו, כך שעליכם לוודא כי אתם מבצעים את הבחירה המתאימה ביותר. על כן, עומדת בפניכם האפשרות לבצע שימוש בארגז פתוח של חתולים, כאשר ההמלצה במרבית המקרים תהיה להימנע מרכישה של ארגז צרכים פינתי, שלרוב יהיה קטן מדי לארנב הננסי. במילים אחרות - נסו למצוא את ארגז הצרכים האידיאלי עבור הארנב שלכם, ובמידת האפשר, תוכלו אפילו לרכוש שני ארגזים.

זאת בעוד כי כאשר לארנב הננסי שלכם יש יותר ארגזים, כך למעשה הזמן שייקח להם ללמוד במסגרת תהליך החינוך יהיה קצר יותר, מה שיבוא לידי ביטוי בתהליך יעיל של צמצום הארגזים יחד עם ההתקדמות בתהליך החינוך. כמו כן, עליכם לזכור כי ארנבים אוהבים שיש להם מספיק חלל להשתולל בו במסגרת ארגז הצרכים שלהם, ובמידה ויש לכם מספר ארנבונים, עליכם לוודא כי אתם רוכשים ארגז בגודל המתאים, כאשר בכל חנות חיות יש 3 גדלים מרכזיים של ארגז קטן, בינוני וגדול.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה